Nu är det klart.

Så blev det klart, snabbare än jag trodde. 1 januari kommer det en liten Sakura från Örebro som sällskap till Olga i stallet. Tjejen som äger henne blev helt till sig efter att jag skickat bilder på hur vi har det så hon bestämde sig på stående fot utan att ens ha sett stället i verkligheten. Men jag tror det kan bli riktigt bra och ser verkligen fram emot att ta hem henne.
Jobbar kvalpass idag och här händer absolut ingenting. Men man vet aldrig, ibland ändras det snabbt.

Har åter en känsla av att gå "i väntan på" någonting. Vet inte vad men något är det. Hoppas såklart att det är något positivt i alla fall. Konstig känsla.

Imorgon ledigt. Har bestämt mig för att direkt efter fodring och utsläpp av hästar krypa raka vägen ner i sängen igen och sova så länge det går. Inget får förstöra den planen. Blir nog låst dörr och avstängd telefon för en gångs skull.
Zzzzz

Kommentarer
Postat av: sanna.baramittlilla..

Vad skoj! Lycka till med allt nu!

Klart pollarna trivs där så fint ni har det!

Avis...måste komma och hälsa på snart igen, stor Olga som man får kalla henne nu! Kram

2008-10-20 @ 15:49:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0