Jämnt humör och nästan religiös.

Fortsatt med min diet. Får inga blodsockerfall alls och blir inte alls så vansinnigt irriterad som tidigare. Magen frtf tyst. Det här går ju fantastiskt bra! Känner mig nästan religiös och går och predikar för arbetskamrater och andra som råkar ha oturen att komma i min närhet hur fantastiskt detta är. Tror faktiskt att jag sådde ett frö även hos den absolut värsta tungviktaren med matmissbruk.

Började morgonen med utsläpp av alla hästar (inte mina egna dock som redan är ute). Var även hundvakt så lilla Gry fick hänga med. Trodde jag skulle vara helt död efter få timmars sömn men det gick fint. Fick sällskap av hurtiga mannen som tog med sig Gry på min ridtur, så skönt att få rida igen och mycket roligare med sällskap.
Regnet har slutat men det var fortfarande alldeles lerigt på stigarna så mitt löfte om att man inte alls skulle sjunka i leran föll platt. Men det var inte så sura miner för det.

Nu jobb igen, vilket är det enda ställe jag har tillgång till internet på för tillfället. Efter detta pass är jag ledig i nästan 4 dagar med undantag för ett möte. Sköönt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0