Fettbra!!!

Har börjat på diet! En jättebra, jag äter bara massa gott och, urrrk, massor med fett. Ostar, smör och grädde i kaffet och i maten. Grädde och hallon, mums!

The lovely man tycker inte att jag är riktigt klok utan tycks fortfarande vara helt övertygad om att jag kommer sluta som en rullande boll om jag fortsätter. Men jag ska nog visa honom!!! Tyckte att han kunde vara med på min diet men den inkluderade inte pasta eller korv med bröd så då skulle han nog svälta ihjäl stackarn.
Jag tänker dock inte göra som vid tidigare försök och väga mig först och sedan stirra mig blind på en våg som minskar i värde alldeles för sakta. Nu blir det vägning 1 november, kanske. Det får ta den tid det tar, men i gamla jeansen ska jag.

Äntligen händer det lite på jobbet igen. Tiden går så mycket snabbare när man har lite att göra. Och det blir såå mycket roligare. Får gärna öka tempot ytterligare lite så blir det riktigt bra.

Nu är flytten helt avklarad och jag är lantis på riktigt. Så skönt. Känns som en plåga att behöva åka in till stan över huvud taget så alla sådana ärenden går i turbofart. Vill bara gå i raggisar och gummistövlar och klia på katter och hästar hela tiden. Senaste veckan har jag ju haft sambo som hjälpt till med vattenpåfyllning och barnvakteri. Mysigt att ha sällskap i mysbyxans värld. Saknar det faktiskt mer än jag trodde när jag blev själv i ett par dagar nu.

Nu lite jobb igen..

Kommentarer
Postat av: Pippo Inzaghi

Haha, man skulle kunna tolka det som att du anser att denna man har en något bristfällig diet? Smittar skörbjugg? I så fall kanske du borde känna en viss oro...Kul iaf att du känner att du saknar honom även om du inte trodde det..

2008-10-02 @ 08:32:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0