Ännu en liten häst?

Så ska jag börja sätta lite fart på lunken igen. Är ju så tråkigt utan projekt.
Har kommit fram till att det är mycket bättre för Liten Olga att ha en fölkompis att leka med. Så jag kollade runt lite på Bukefalos och vips fanns det flera intressanta små som skulle kunna bli sällskap till mina damer. Lösdriften är godkänd för ytterligare en och jag får betalt för alla omkostnader så jag vet inte vad jag skulle ha att förlora på detta lilla projekt. Mer än lite mer jobb förstås men det känns det som att det är värt. Det är ju så roligt! Så nu väntar jag på att se vem av dem som bestämmer sig först. Det lutar åt antingen en blivande westernhäst eller en arabkorsning. Båda betydligt nättare än mins kluns alltså. Är såå förväntansfull.

Haft information för psykiatristudenter idag. Tycker att det är roligt att berätta och svara på frågor. Blir en bekräftelse på vad man faktiskt kan och de var jättenöjda. Bad att få återkomma med fler frågor under tiden de pluggar och det ställer jag ju gärna upp på. Kul med människor som är genuint intresserade av psykiatrin.

Nu väntar en softvecka med ett kvalpass i helgen men annars bara två kvällar. Sen ska jag jobba dag, en hel vecka!! Återstår att se hur jag ska kunna släpa mig upp och ställa om dygnet till dess. Men det ska bli intressant. Nu jäklar ska vi sätta folk i arbete.

Schemat blir lite mer synkat med M:s nu och det blir nog bra för alla. Har varit tröttsamt att alltid jobba tvärsemot. Nu kanske man till och med kan hitta på saker ihop igen : )

Så till dieten..........Den funkar!!! Fortfarande! Vet inte vad jag gått ner nu men jag mår toppen! Inte hungrig och på ganska gott humör! Sakta men säkert sitter ridbyxorna lite bättre och känns inte längre krymp

Kommentarer
Postat av: sanna (baramittkrypin..)

Ja! Vad spännande!

Har du hittat ng häst ännu?

Själv är det sådär i stallet somvanligt..

Såå trist..men men tålamod!

Kram sålänge!

2008-10-19 @ 17:17:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0